عبدالله شهبازی؛ مدافع دیکتاتوری اقلیت

به نام خدا.
متن زیر را یکی از بازدید کنندگان وبلاگ «عبدالله شهبازی» که بنا به گفته خود، از خوانندگان کتاب‌های ایشان نیز می‌باشد برای ما ارسال کرده است که بدون هیچ‌گونه دخل وتصرفی آن را منتشر می‌نماییم.
مدیران این وبلاگ قصد تأیید یا تکذیب محتوی و ادبیات به کار رفته در این نوشته را نداشته و صرفاً به این دلیل آن‌را منتشر می کنند که دیدگاه‌های گوناگونی که نسبت به موضع‌گیری های اخیر آقای عبد الله شهبازی، برای برخی علاقمندان ایشان به وجود آمده است را منعکس کرده باشد.
قضاوت بماند با خوانندگان.

بسم الله الرحمن الرحیم

 آقای شهبازی در مصاحبه ای با بی بی سی فارسی افاضاتی فرمودند که در آن عمق تناقض گویی ها و انحرافات فکری خود را به نمایش گذاردند.
اولا ایشان با مقایسه فردی کوچک مثل خود با امام امت(ره)گفتگوی خود را با این بنگاه لجن پراکنی توجیه نمودند، آنهم با این حجت که این رسانه به هر دلیلی در آستانه انقلاب اسلامی یکی از رسانه هایی بود که اخبار انقلاب را پوشش می داد با این تفاوت که این بار این آقای شهبازی است که به سراغ بی بی سی رفته تا درافشانی های خود را پوشش خبری بیشتری بدهد.

از ادعاهای جالب این اندیشمند متوهم این است که جریان موسوم به اصول گرا و احمدی نژادی که او تلاش دارد با تحلیل های علیل خود آنرا در شاگردان مدرسه حقانی خلاصه کند، تاثیر پذیرفته از اندیشه مارکسیسم می باشند.
آقای شهبازی،اگر این را برای خوش آمد اربابان صهیونیست و آنگلوساکسون خود فرمودید که هیچ، اما اگر واقعا به این گفته اعتقاد دارید خود را مضحکه عام و خاص نکنید.
فردی که مهمترین سال های زندگی جوانی خود را به عنوان یک کمونیست و توده ای و یک مرتد گذرانده و اسیر اثرات این تفکر شیطانی و یهودی بوده است، هرگز نخواهد توانست دیگران را که عمری در مسلمانی و ایمان به خدا گذرانده اند به همان چیزی متهم کند که خود متهم اصلی آن است.

آقای شهبازی، شما ادعا می کنید بعد از انقلاب توبه کرده اید،اما بدانید که بوی مشمئز کننده تفکر داس و چکش از بیانات شما سخت مشام را می آزارد، خصوصا آنجا که رای مردم را برنمی تابید و قصد دارید تا یک دیکتاتوری خونریز و الحادی را بر این ملت تحمیل کنید.

آقای شهبازی؛ شما بدون هیچ دلیل و مدرکی همچنان بر تقلب در انتخابات اصرار می ورزید که البته این بهانه ای بیش نبوده تا به همان هدف خود یعنی برقراری دیکتاتوری برسید. شما خیلی خود را تحویل می گیرید. این غرور احمقانه کار دستتان داده است، چون به ادعای خود چند عدد تحلیل صحیح یا نیمه صحیح به مسئولین نظام داده اید آنها مجبورند همه ادعاهای سخیف و ضد مردمی شما را به عنوان تحلیل صحیح بپذیرند؟؟

مثلا انتظار دارید رهبر بزرگ انقلاب اسلامی،حق 25 ملیون رای دهنده را پایمال و آقای احمدی نژاد را به علت اینکه امثال شما نمی توانید ریاست جمهوری او را تحمل کنید عزل نمایند.
تا افراد پر مدعایی چون شما و میریزید موسوی که به چیزی بجز منافع و قدرت مادی خود فکر نمی کنید چند صباحی شادی شیطانی پیدا کنید.
جنابعالی آنقدر بی انصاف و احیانا مشکوکید که چند هزار ملحد بی دین و کافر حربی را که در ظهر عاشورا دست به محاربه، اغتشاش، هتک حرمت و حمله به عزاداران حسینی زدند، 2 ملیون نفر خواندید و نظام را توسط آنها تهدید نمودید.

آقای شهبازی اگر بعد از 18 تیر رهبری آقای خاتمی را تایید و زمینه ادامه ریاست جمهوری او را فراهم نمودند به این علت بود که او با 20 میلیون رای رییس دولت نظام اسلامی بودند، نه اینکه در ماجراهای 18 تیر بی تقصیر بود و یا افکار پوسیده و کهنه او، همچون جنابعالی، مورد تایید رهبر مظلوم این انقلاب بوده است.

آقای شهبازی شما انسانی پرتناقض هستید، حتی زندگی شخصی شما پر از تناقض است.
شما کسانی را که تا چندی پیش رفیق گرمابه و گلستانتان بودند و شریک کارهای اقتصادیتان، امروز به بهایی بودن و یهودی بودن متهم می کنید.

آقای شهبازی؛ یادتان می آید 4 سال پیش وقتی آقای احمدی نژاد و هاشمی به دور دوم انتخابات راه یافته یودند، هزار فلسفه بافی می کردید که باید به آقای احمدی نژاد رای داد و از همه مهمتر می گفتید که اگر هاشمی رای هم بیاورد، دولت او به علت ناآرامی ها و آشوب های اجتماعی سقوط خواهد کرد و اصولا دولت احتمالی او را پیشاپیش ناتمام معرفی می کردید.
این ادعا پرده از تفکرشوم و شیطانی و ضد مردمی شما بر می دارد که اصولا شما اعتقاد به سرنگونی هر دولتی دارید که مطابق میل شما ولو با رای اکثریت مردم روی کار بیاید.
همین طور که امروز نیز همین فرجام را برای دولت قانونی دکتر احمدی نژاد آرزو و پیش بینی می کنید. آرزویی که انشاالله به همراه همه اربابان و دوستان خود به گور خواهید برد. فسیل ها و از رده خارج هایی چون شما و میریزید موسوی لعنتی و مهدی کروبی و برخی دیگرآنقدر  منحرف، مغرور،  فاسد و دیکتاتر مآبید که به جای گردن نهادن بر رای مردم و تلاش برای اصلاح خود و تلاش برای انتخابات های آینده به جنگ مردم مسلمان آمده اید و می خواهید با کودتایی الحادی که طلیعه های آن در ظهر عاشورا عیان گردید دولتی مبتنی بر قانون جمهوری اسلامی و رای اکثریت مردم را سرنگون کنید تا در ادامه به خیال خام خود رهبری انقلاب را هم سرجای خود بنشانید.

شما برای توجیه این اقدامات ضد انقلابی در صاحبه با بی بی سی، رای شهرهای بزرگ را ملک طلق خود دانسته و با نتیجه گیری های مسخره و ادعاهای بچه گانه رای شهرهای کوچک و روستاها را هم برای خود در نظر گرفتید و در نتیجه نظام را متهم به تقلب کردید.
خداوند دروغگویان و شارلاتان های سیاسی چون شما را لعنت کند. لعن و نفرین ابدی خدا بر شما و امثال شما که دروغگویی، فریبکاری و خیانت را به حد اعلا رسانده اید و با ملحدینی چون منافقین و کونیست های آمریکایی و لیبرال های خودفروخته هم نوا شده اید.

آقای شهبازی؛ جالب این است که شما آقای هاشمی را کلید حل معمای اغتشاشات می دانید و بیچاره هاشمی که دوستان و مدافعینی چون شما پیدا کرده است.

آقای شهبازی؛ حتی اگر خود را برای هاشمی بکشید هم نمی توانید حقد و کینه و بدخواهی خود را در مورد هاشمی پنهان کنید.
چگونه است که روزی هاشمی را حتی اگر رای اکثریت را هم بیآورد ناگزیر به سقوط می دانید، اما روزی او را که به برکت حمایت از موسوی ها و خاتمی ها و به برکت افکار غلطش در اداره کشور و به برکت خانواده پرافتخارش از چشم اکثریت قریب به اتفاق مردم افتاده است تنها راه پایان یافتن اغتشاش ها می دانید!!!

آقای شهبازی؛ جمع کردن اغتشاش های مشتی خس و خاشاک ملحد و حرامی برای نظام مقتدر اسلامی کاری ندارد، اما مدارا و تحمل و صبرانقلابی نظام و ملت برکات زیادی داشته که یکی از آنها شناخته شدن هرچه بیشتر سران فتنه و هم پیالگی هایشان بوده است.

جناب عبدالله؛ این انقلاب به قول امام امت(ره) به هیچ فرد و هیچ گروهی بدهکاری ندارد، پس اندک خدمات خود را به رخ مردم و دانشجویان انقلابی نکشید که فایده ای ندارد.

شما به بی بی سی می گویید که نظام مجبور است راه حل چین کمونیست، یعنی درو کردن محاربان را برگزیند و یا به راه حل کشورهای غربی تن در دهد که البته در آن مصاحبه کذایی مشخص نکرده اید راه حل کشورهای غربی چیست.
اگر نمی دانید، بدانید که در آمریکا آقای الگور ماسون و صهیونیست به رغم اطمینان از وجود تقلب در ایالت فلوریدا و به رغم وجود اختلاف تنها 2هزار رای در آن ایالت که تکلیف رییس جمهور آینده آمریکا را مشخص می کرد به حکم دادگاه فدرال و قانون اساسی شکست خود را در انتخابات می پذیرد و درس قانون مداری و تحمل شکست را به شما و امثال میریزید موسوی و مهدی کروبی لمپن و دیگران می دهد.

البته شما به دنبال راه حل شیلیایی (همچون اسلافتان، پینوشه ملعون) و سپس چینی معادلات کشورید.
راه حلی که به کشته شدن ملیون ها ایرانی مسلمان و حزب الهی و مردم محروم منجر خواهد شد که در صورت روی کارآمدن امثال میریزید موسوی و جنابعالی شاهد آن خواهیم بود، در حالیکه خدا و خون سیدالشهدا(ع) حافظ این ملت مظلوم و رنج دیده است.

والعاقبه للمتقین – یکی از خوانندگان نوشته های شما

برچسب‌ها: , , , , , , , , , ,